WS 3000-D+Z амортизує бокові і крестові рухи причепа з першої спроби до 350 Нм! Дисплей зчеплення для перевірки посадки кулі автомобіля в WS 3000 після зчеплення, точніша індикація зносу для перевірки стану фрикційних елементів і кульки автомобіля, значно збільшена ручка для максимальної стійкості під час використання, оптимальне сидіння буфер Maxi-Soft-buffer за допомогою нових точок кріплення зверху та знизу корпусу WS 3000. Єдиний у своєму роді, який досяг критичної швидкості 130 км/год у Франції без будь-якого бокового руху причепа, мав найкраще загасання та найвищий демпфуючий момент під час похитуючих і нахильних рухів. Одноважільна система для всіх функцій: - Підключення – Роз’єднання – Стабілізація – Дестабілізація – Блокування – Розблокування Зчеплення WS 3000 не є проблемою навіть для автомобілів із зовнішнім запасним колесом і лише невеликим простором між бампером і кульковою муфтою Maxi-Soft -Буфер захищає ніжки та бампер Достатній простір між рукояткою та дишлом. Усі фрикційні накладки можна замінити завдяки Clip-System. Надзвичайно тонка конструкція забезпечує необмежений простір для кульового валу. Дишло ø 35 – 40 – 45 – 46 – 50 мм Допуск EG № 00-0065 e1 Реєстрація не потрібна! Можна модернізувати до всіх причепів із з’єднаннями дишла від ø 35 – 50 мм, хрестоподібним або паралельним гвинтуванням
Сторінка каталогу: 275Тип: WS 3000-D+Z
Розмір упаковки: 185 × 460 × 120 мм
Вага: 5,5 кг