У автомобілях з листовою підвіскою між рамою та задньою віссю встановлений пневматичний сильфон для підтримки наявних листових рессор. VB-SemiAir постачається як двокамерна система, тому пневматичні сильфони не з'єднані один з одним. Системи з 2 ланцюгами гарантують, що невеликі різниці в заряді можна компенсувати окремо зліва та справа. Для цієї мети VB-SemiAir постачається зі зливним/заповнювальним клапаном. Пояснення Одно/двоконтурна система: Одноконтурна система: обидва сильфона з'єднані один з одним. Вони заповнюються через загальну лінію. У 1-контурній системі потрібен лише один манометр для контролю всього тиску повітря в системі. Одноконтурна система підходить тільки в тому випадку, якщо навантаження на задню вісь однакові з обох сторін і навантаження на транспортний засіб повністю рівномірне. Двоконтурна система: повітряні сильфони ліворуч і праворуч є роздільними і тому можуть наповнюватися різними тисками. Для контролю тиску потрібні 2 манометра. Завдяки можливості окремого варіювання тиску, залежну від навантаження різницю навантаження на колеса можна легко компенсувати в 2-контурних системах. Нахили можна компенсувати.,Кругла система з подвійними сильфонами для задньої осі ,Для Renault Master/ Opel Movano, задній привід, подвійні шини ,нове в наш асортимент ,також краще замовляти зараз: ст. ні. 46563 Моніторинг робочого тиску ,додаткова пневматична підвіска на 2 манометри ,Як альтернативу набору тиску, ви також можете використовувати наш комплект компресора, самодостатній li>,Замовити повний пакет аксесуарів (арт. № 465632): ,За допомогою повного комплекту аксесуарів ви можете навіть збільшити дорожній просвіт під час ,і регулюйте тиск повітря в пружинній системі за допомогою 2 манометрів. ,стежте за sb./sth.
Відгуки
0/ 5
середній рейтинг товара
Немає відгуків про цей товар. Станьте першим, залиште свій відгук.